maandag 6 oktober 2008

Kind & gezin

Het was nog eens tijd voor een bezoekje aan kind en gezin,het was precies 2 maanden geleden!
Ik ben maar liefs 1,4kg bijgekomen,nu weeg ik 8,030 kg!
Dat ik groot ben wist ook al iedereen maar heb nu een sprintje van 5,5cm gedaan op deze korte tijd,71cm meet ik nu al!
Ik hoop dat ik zo groot als mijn mama en papa word!
Dat ik al zelfstandig kan zitten sinds 5,5 maand verbaasde dokter en verpleegster maar je weet wat ze zeggen,de een is sneller met dit,de ander met dat.
Zo heb ik bijvoorbeeld nog geen enkele tand en zou ik ook al moeten rollen van mijn buik op mijn rug en terug.
Zoals jullie zien ga ik daar keihard op oefenen op mijn speelmatje!
Dikke x Sienna

1 opmerking:

  1. Amai zeg, dus er is toch een groot deel van Rudi zijne wortelpuree in haar buikje terechtgekomen :-)
    Sienna is zelfs al 2 cm groter als Florence !
    De rest zal vanzelf wel komen.
    Fleur was motorisch ook sneller als Florence, maar ik maak me er niet druk in. Zo blijven ze tenminste nog een beetje langer baby, het gaat al zo snel !

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen