zaterdag 18 oktober 2008

Milk Inc





Zo'n 6 weken geleden hadden we de kaarten gekocht en vanavond was het zover: Milk Inc in het sportpaleis Antwerpen!!
Voor Emily haar allereerste concert,spannend!Om 18u vertrokken we richting Antwerpen met keihard de cd van Milk Inc (konden we de liedjes nog wat oefenen) gelukkig had ik van mijn broer een gps want eenmaal aangekomen reed ik tochnog 2x verkeerd,zo'n drukte van auto's bij elkaar zie je zelden! (en dan nog maar te zwijgen van mijn geweldige co-piloot)
We gingen ons eerst nog een frietje eten met hamburger die we al snel moesten weggooien door een vreselijke druk op onze blaas,dan maar naar binnen.Emily wist niet wat ze zag,ze is wel al naar de sinterklaasshow geweest maar toen waren de meeste rond haar grote!
We hadden een tamelijke goede plaats waar Emily kon zitten en staan moest ze niet veel zien,de lichten gingen uit,de muziek ging door ons lichaam dat we kippevel kregen!We hebben gedanst,gesprongen,gezongen,kortom een unieke ervaring,het was geweldig!

1 opmerking:

  1. Ohhh wat zalig met z'n tweetjes naar een concert. Ik zie dat ze er van genoten heeft. Ik ging vroeger`altijd met mijn mama naar Bryan Adams. Was 13 toen ik de eerste keer ging en iedereen keek toen raar naar dat kleine meisje dat mee stond te zingen en te huppelen... Wat genoot ik van zo'n avond met mijn mama en ik waande me al een échte "grote madam" in die tijd.
    Nu kijk ik al uit naar het eerste concert samen met Mira, hoop dat ik dan ook nog een hippe mama ben! Wie weet kunnen we met z'n viertjes gaan tegen die tijd...

    BeantwoordenVerwijderen