zondag 22 maart 2009

Hawfvastestoet Mezeik



5 opmerkingen:

  1. Hoi Ann, ik ben hier terecht gekomen via de blog van Evy en Han. Ik heb de indruk dat ik je ergens van ken. Heb je soms in Kinrooi gewoond, of in Kinrooi naar school geweest? Ik zag al dat we van het zelfde jaar waren, maar ik kan je toch niet dadelijk plaatsen. Zelf ben ik ook van Kinrooi afkomstig, maar nu woon ik al 9 jaar in Waterloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim,ik heb in kinrooi op school gezeten ja,ik heb ook een kijkje genomen op jou blog maar vindt niet direct een foto van je!
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat er geen foto's van mij opstaan. Ik plak niet op foto ;-) Ik heb je toegevoegd op facebook. Daar heb ik een profielfoto van mezelf staan. Ik zie dat we toch een aantal gemeenschappelijke vrienden hebben van op school. Dus ik denk dat we elkaar dan toch van daar kennen... Welke richting heb jij gedaan op 't heilig graf?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt trouwens heel schoon kindjes! Dat was het eerste dat me opviel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik je zie zal ik je wel kennen,zullen we vanaf nu jullie avonturen ook volgen!!!
    Ik heb alleen de eerste 3 jaar daar gezeten aso,toen ben ik naar maaseik vertrokken.
    Komt er bij jullie nog een broertje of zusje voor emma?hele mooie naam,die wou ik ook voor Sienna maar lijkt wat veel op Emily he!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen