donderdag 4 juni 2009

Nog 10 dagen!

Nog even en dan is het zover,nu is het aftellen begonnen,
Onze koffertjes staan klaar,hij of zij mag komen!
De kriebeltjes zijn er al,de operatie is gepland voor 15 juni maar de natuur kan er natuurlijk nog anders over beslissen!
Ik zie er een beetje tegenop,de operatie,het herstel achteraf maar heb het er graag voor over!
Ben aan de andere kant ook zeer gelukkig dat het bijna voorbij is want 2 zwangerschappen zo kort na elkaar was niet altijd een pretje!!
We houden jullie op de hoogte,tot ? ?

4 opmerkingen:

  1. Oh Ann, wat spannend!!! en dan genieten en vooral eens dubbel ontzwangeren he!
    Misschien zie ik je nog en anders heel veel succes, doe dat goed, en Rudi ook natuurlijk ;o)
    Nog steed geen in om een tip te geven.....?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes!! en geniet er van!
    We horen het wel binnen dit en 10 dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O geweldig het aftellen is nu echt begonnen !
    Maar wie weet komt hij of zij 2 dagen vroeger nl op mijn verjaardag ! Dan kan je terwijl je in het ziekenhuis ligt nog eens denken : Oh 1 jaar geleden zat ik nu in de limo en nu lig ik hier :-)
    Als ik je niet meer hoor of zie : doe het goed en we komen je kleintje snel bewonderen!!!

    PS Zijn die buikfoto's allemaal genomen op dezelfde zwangerschapsduur ? Je buikje bij Emily was echt ongelooflijk klein, niet te geloven dat daar een baby in zat.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @kim,die van nu en sienna zijn rond dezelfde tijd getrokken,die van Emily de dag voor de bevalling in het ziekenhuis,toen was ik ook maar 20 he,dan zet je nog niet zo vlug uit!
    Dat is nu wel anders!!
    Die van nu en Sienna vind ik even dik maar was ik voor de rest een stuk dikker dan nu,gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen